czkavka

sobota, 16 marca 2013

2/365

A propos zdjęć - dziś odkryłam, że zniknęły mi 2 katalogi.

Nie były wysmakowane, ani doskonałe technicznie. Nie były nawet dobre.
Ale przyglądały się za mnie mojemu życiu i odnotowywały szczegóły na które nie miałam czasu.
Wrzucałam je do katalogów z obietnicą rozbicia któregoś dnia puli i rozsypania wszystkiego co przeżyłam, rzecz jasna nie przeżywając tego nawet w połowie.
Robię skan za skanem. W komputerze i w głowie.
Komputer mówi: "Wyniki skanowania: Produkt AVG wykrył 2 potencjalnie niebezpieczne wątki. NIEKTÓRE ELEMENTY WYMAGAJĄ UWAGI UŻYTKOWNIKA"
Kolejny mentor. Taki niby uważny, a wirusa przepuścił.


2 komentarze:

  1. A ja trzymam wszystkie zdjęcia. Tzn. jakichś kwiatków mogę pozbyć się bez żalu. Ale tych, których właściwie powinnam - za nic w świecie. I nie życzę sobie, żeby mi jakiś antywirus je usuwał. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jednak wirus, a nie antywirus :( 2 dodane ostatnio katalogi rozpłynęły się :( Też trzymam wszystko co się da, bo lubię w ten sposób wekować czas.

      Usuń